Minőségpolitika

Társaságunk, a PBS International Kft. legfőbb célja (küldetése), hogy személyzeti tanácsadási, valamint kapcsolódó egyéb tevékenységeiben, elsősorban az  informatikai, telekommunikációs, pénzügyi, tanácsadási, FMCG, gyártási, építőipari, autóipari, shared services és média piacokon működő partnerei számára olyan munkatársakat találjon, kutasson fel, közvetítsen, akikkel hosszú távon tervezhetnek, illetve akik hosszú távon megtalálják megbízóiknál azt a környezetet, melyben mindkét fél megelégedésére bontakoztathatják ki tudásukat, tehetségüket, ezáltal a szolgáltatást igénybe vevők (megbízók és álláskeresők) igényeinek lehetőségeihez képest, a konkurrenciánál jobban, illetve egyre magasabb szinten megfeleljen, és egyedi, teljes körű, minőségi szolgáltatást nyújtson.

Céljaink eléréséhez az alábbi menedzsmenteszközöket vesszük igénybe:

1.  Tevékenységeink megtervezésénél fontosnak tartjuk a lehetséges vevőkör pontos ismeretét. Kapcsolattartási rendszerünk (beleértve a személyes kapcsolattartást is) fejlesztésével hosszú távú, korrekt ügyfélkapcsolatokat, összehangolt gondolkodásmódot alakítunk ki minden szolgáltatási területen. Stabil vevőkapcsolataink érdekében mindig biztosítjuk a minőség pontos betartását. Hasonló módon gondolkodunk a partnereinkkel, beszállítóinkkal kapcsolatban is, hiszen vevőink magas szintű kiszolgálása csak úgy képzelhető el, ha stabil beszállítói háttérrel rendelkezünk, velük szorosan együttműködve dolgozunk, törekedve arra, hogy ők is elégedettek legyenek. Preferáljuk a minősített termékek beszállítóit, illetve a minőségirányítási rendszert működtető beszállítókat.

2.  Szolgáltatásaink minőségét a szükséges személyi (magas szintű szakismeret, szakképzettség, hozzáértés, gyakorlat) és tárgyi (megfelelő, korszerű gép- és eszközpark, infrastruktúra, informatikai háttér) erőforrások biztosításával, a megrendelői igények rugalmas kezelésével, rugalmas-korrekt árpolitikával, a munkavégzés vezetői ellenőrzésével, a vevői, megrendelői észrevételek, panaszok, elégedettségmutatók tapasztalatainak a munkafolyamatokba történő visszacsatolásával, valamint a minőségügyi rendszer előírásainak betartásával biztosítjuk.

3.  A fenti célokat az üzleti folyamatainkban alkalmazott, internetalapú módszerek működési gyakorlatának folyamatos fejlesztésével, szervezettségével, a minőségügyi és work flow alapú információs rendszer létrehozásával, működtetésével, szolgáltatási tevékenységünk keretében valósítjuk meg.

4.  Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra, beleértve:

5.  
• az egyértelmű szervezeti felépítést és feladatlebontást, az ehhez rendelt világos döntési szinteket, illetve az ennek megfelelő önállóságot és felelősségvállalást, megfelelő munkakörnyezetet;
• a folyamatos szakmai és minőségügyi képzést, továbbképzést;
• a társaság működésének (folyamat- és szolgáltatásparaméterek) értékeléséről való rendszeres tájékoztatást.
Szolgáltatásaink biztonságos színvonaltartását minőségügyi rendszerünk folyamatos ellenőrzésével, fejlesztésével és az esetlegesen előforduló nemmegfelelőségek figyelésével, javításával is garantáljuk.

A jövőre gondolva elhatározott szándékunk, hogy közepes nagyságú társaságként, kulcstevékenységünk, a személyzeti tanácsadás és kapcsolódó szolgáltatásaink vonatkozásában a térség/régió (Közép-Európa) megrendelőinek piacvezető kiszolgálójává váljunk, üzletpolitikánkban egy korrekt ár/érték-minőség arányt érvényesítve, tisztességes profitot realizálva tulajdonosainknak, erősítsük társaságunk hírnevét…

„Álmaink valóra váltásának legjobb módja, ha felébredünk.”
Restás Renáta
ügyvezető igazgató